Recent Comments

Powered by Blogger.

Makan Banyak Tapi Tak Gemuk

Monday 23 March 2015

Ya 

Itulah masalah yang aku telah alami sejak dulu lagi dari bangku sekolah menengah sampailah sekarang yang tengah tunggu graduasi dari UPSI . Aku kuat makan, makan itu makan ini tapi badan aku tak besar-besar pun jika nak dibandingkan dengan kawan-kawan yang lain 

Senang kata aku ni bukan baka gemuk

Hahaha, macam mana la aku nak besarkan badan ni, at least bila pakai kemeja tu nampak la smart-smart ala-ala Aaron Aziz gitu . hahaha

Mungkin masalah aku ni berpunca dari 2 sebab iaitu :
1. Makan tak ikut Jadual - aku makan malam jam 2 pagi , kadang-kadang makan jam 3 pagi . Kalau lunch tu jangan cakap la , konfirm lewat sampai ke petang 
2. GEN - baka aku jenis tak besar . kalau ikut gen ni , memang da tak boleh buat apa laa


Share :

No comments:

Post a Comment

 

Top Reading Posts

Paling Mesra Bulan Jun

Top Recent Posts